MySpace se propojilo s Facebookem

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Sociální sítě jsou zvláštním segmentem internetového trhu. Když v něm nejste nejlepší, vyplatí se s tím nejlepším spojit, abyste z jeho úspěšnosti také trochu profitovali. Přesně to nyní udělala sociální síť MySpace.
David Sillmen 19. 11. 2010

Sdílet

Nechybělo mnoho a místo Facebooku se nyní hovořilo o MySpace. Tahle sociální síť to měla velice dobře rozjeté a svého času představovala nejúspěšnější sociální síť vůbec. Nějakou dobu pak sváděla vyrovnaný souboj s Facebookem, jenže nakonec prohrála. A nedá se očekávat, že by Facebook někdy znovu předehnala. Spíše je možné očekávat postupný úpadek do úplného zapomnění.

Tomu ale chce vedení MySpace, které stále představuje poměrně velkou firmu, zabránit. Proto se odhodlalo ke zdánlivě nepochopitelnému kroku – propojení s Facebookem. Uživatelé Facebooku se tak na MySpace nemusí registrovat a mohou se svými přihlašovacími údaji zalogovat rovnou. Zároveň na MySpace mohou sledovat novinky a informace o svých přátelích na Facebooku.

MySpace tak v podstatě směřuje k tomu, stát se jakýmsi klientem protokolu Facebook. Ten je zkrátka tak silný, že mu nelze konkurovat a je lepší ho využít.

Zdroj: PCW

Autor článku