Podobné průzkumy jsou vždy zajímavé, ačkoliv počítají s poměrně velkorysou statistickou odchylkou. Na druhou stranu, s takovými čísly se to dá pochopit. Mnohem důležitější je informace, kterou přinesla organizace comScore o stavu penetrace internetu, respektive jeho skutečného využívání lidmi. Studie proběhla v prosinci loňského roku a co je důležité – započítávala pouze lidi nad patnáct let věku. Takže ve skutečnosti je lidí s pravidelným přístupem k internetu ještě o hodně více. I takhle ale vyšlo číslo vyšší než jedna miliarda lidí.
Největší podíl má přitom region Asie (spolu s Tichomořím), kterému náleží 41,3% z těchto lidí. Následuje Evropa, kde sice žije výrazně méně lidí, ale připojení je tu standardem, a tak dosáhla solidních 28%. Další skončily USA, které jsou internetem pokryty prakticky celé, takže se na celkovém výsledku podíledí 18,4, což je vzhledem k jejich populaci (300 milionů i s dětmi pod patnáct let) hodně úctyhodný výsledek. Latinská Amerika skončila se 7,4%. Právě od ní se očekává největší nárůst.
Co se týče internetových společností, tak největší podíl využití má Google, který asoň někdy používá 77%, tedy zhruba 776 milionů lidí. Služeb Microsoftu využívá 64,2% lidí, Yahoo 55,8 a AOL 27,1%.