Microsoft spustí digitální platformu pro prodej her

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Microsoft se rozhodl rozšířit svou strategii na poli počítačových her, a to tak, že je bude distribuovat digitálně. S touto možností však přichází na již etablovaný trh, který vede služba Steam.
David Sillmen 25. 10. 2010

Sdílet

Společnost Microsoft oznámila, že 15. listopadu spustí digitální prodejnu počítačových her, která má konkurovat již zavedeným službám Steam, Impulse nebo Direct2Drive. Microsoft už hráčům umožňuje stahovat celé hry, ovšem dosud vyžaduje nainstalovaného softwarového klienta Games for Windows. Nově by mělo být možné stahovat hry přímo z příslušné webové stránky, respektive služby – Games for Windows Marketplace.

Spuštění digitální platformy souvisí s novou strategií Microsoftu ohledně počítačových her. Narozdíl oproti minulým létům, kdy společnost preferovala vydávání titulů na konzoli Xbox 360 a mnohdy je na PC ani nepřevedla, by nově měla klást na PC, které je stále největší herní platformou na světě, větší důraz. Je však otázkou, zda si nový obchod, který Microsoft bude pravděpodobně také více propagovat, získá dostatečnou přízeň hráčů. Trh už je přeci jen dost obsazený především oblíbeným Steamem. Nová konkurence by však mohla stlačit ceny digitálně distribuovaných her, které jsou považovány za přemrštěné, o něco níže.

Zdroj: PCW

Autor článku