Průzkum ve 12. ročníku top 500 Superbrands (Super značek), dnes zveřejnil že nejsilnější britskou značkou je Microsoft. Průzkum zahrnoval 1400 značek a byl proveden v nezávislé společnosti více než 2 000 UK spotřebitelů a odborníků.
Letošní výsledky ukazují, že společnost Microsoft se vrátila na první místo po té, co ji v roce 2008 svrhl Google. Vyhrát Superbrands znamená mít „nejlepší pověst ve svém oboru“. Posuzují se 3 klíčové faktory: kvalita, spolehlivost a velikost. Překvapující je, že British Airways – i přes nedávné finanční potíže a fiasko Terminálu 5 – zůstává na svém 4. místě.
Populární spotřebitelské značky jako je Nike a Sony se propadly z top 10 na 22. a 29. místo.
Top 10 Superbrands jsou:
- Microsoft
- Rolex
- British Airways
- BBC
- Mercedes-Benz
- Coca-Cola
- Lego
- Apple
- Encyclopaedia Britannica
Pokud by vás zajímaly vaše oblíbené značky, fitrmy nebo se jen chcete podívat na pořadí všech značek, můžete tak učinit zde.
Zdroj: Hexus