Microsoft dostal cenu SuperBrands 2009

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Microsoft se opět vrátil po dvou letech na první příčky oblíbenosti. Ve 12. ročníku SuperBrands se dostal na první místo. Za ním se umístila firma Rolex a až na třetím místě je Google.
Lukáš Voříšek 15. 7. 2009

Sdílet

Průzkum ve 12. ročníku top 500 Superbrands (Super značek), dnes zveřejnil že nejsilnější britskou značkou je Microsoft. Průzkum zahrnoval 1400 značek a byl proveden v nezávislé společnosti více než 2 000 UK spotřebitelů a odborníků.

<p>SuperBrand 2009 - Předání</p>

SuperBrand 2009 – Předání

Letošní výsledky ukazují, že společnost Microsoft se vrátila na první místo po té, co ji v roce 2008 svrhl Google. Vyhrát Superbrands znamená mít „nejlepší pověst ve svém oboru“. Posuzují se 3 klíčové faktory: kvalita, spolehlivost a velikost. Překvapující je, že British Airways – i přes nedávné finanční potíže a fiasko Terminálu 5 – zůstává na svém 4. místě.

Populární spotřebitelské značky jako je Nike a Sony se propadly z top 10 na 22. a 29. místo.

<p>SuperBrand 2009</p>

SuperBrand 2009

Top 10 Superbrands jsou:

  1. Microsoft
  2. Rolex
  3. Google
  4. British Airways
  5. BBC
  6. Mercedes-Benz
  7. Coca-Cola
  8. Lego
  9. Apple
  10. Encyclopaedia Britannica

Pokud by vás zajímaly vaše oblíbené značky, fitrmy nebo se jen chcete podívat na pořadí všech značek, můžete tak učinit zde.

Zdroj: Hexus

Autor článku