Mass Effect 2 bude ovlivněn tím, jak jste hráli jedničku

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Bioware v rozhovoru předvedlo malou ukázku toho, jak bude první a druhý díl vesmírného RPG silně provázán a zaručujeme, že vám to vyrazí dech.

Sdílet

Vedoucí producent Casey Hudson z BioWare v rozhovoru pro časopis PC World vyjevil, jak bude druhé pokračování Mass Effectu provázané na vaše jednání v prvním díle. Téměř snad každá možná varianta konce byla brána v potaz, aby herní zážitek mohl být bezchybný.

„Bude to úplně něco jiného, než jste kdy hráli, protože je to doslova propletené se vším, co se může stát,“ prohlásil.
„Když hrajete první hru, všechno, co uděláte je nastavené jako proměnné, takže jak pokračujete hrou, my víme, že jste dělali jisté věci na jisté planetě. Pak na tyto věci můžeme v průběhu odkazovat.  Vaše uložená data Mass Effectu tyto informace obsahují.“

„Když je importujete do Mass Effectu 2, tak můžeme pokračovat v dolování těchto informací. A to se netýká jenom konce a pár velkých rozhodnutí během hry. Jsou to doslova stovky věcí.“ 

„Jakákoliv postava nebo příběh v Mass Effectu 2 tak bude ovlivněn tím, co jste dělali v prvním díle, takže se její průběh může změnit ve vteřině. Zahrnuje to drobné věci jako například Conrad Verner, Shepardův fanoušek, kterého potkáte v první hře. Můžete být k němu milý, nebo se chovat jako pitomec. V tu chvíli jste si nejspíš mysleli, že se jedná jen o otřepaný RPG prvek hodný/zlý chlápek.“

„Přeskočme teď ale o dva roky dál. Nyní hrajete Mass Effect 2 a – oh, můj bože! – je tam Conrad Verner. A nyní na základě toho, jak jste se tehdy zachovali, bude Conrad Verner zapleten do nějakého příběhu. To, co jste tehdy před dvěma lety udělali silně ovlivňuje to, co se děje teď.“

Více informací z rozhovoru pak naleznete zde.

Autor článku