Lotame získalo 13 milionů dolarů na reklamní platformu pro social media

Startup Lotame uzavřel druhé kolo financování své reklamní platformy Crowd Control. Lotame inzerentům umožňuje propagovat své značky přes social média přímo návštěvníkům, u kterých byl potvrzen zájem o určitou věc.
Pavel Neuman 9. 9. 2008

Sdílet

Tato anonymní data která jsou na partnerských webech monitorována, společně s daty jako věk a lokace uživatele se uchovávají v cookies, aby potom Lotame přes svoji síť umožnilo inzerentům spouštet kampaně zaměřené na specifické uživatele. Síť Lotame (název je zkratkou pro Local target media) zahrnuje stránky Flixster, Fotolog a The Huffington Post. Podle infomací společnosti síť dosahuje na 53 milionů uživatelů.

Druhé kolo fincování přišlo opravdu rychle – pouhých 6 měsíců po prvním, desetimilionovém kole. Celkem 13 milionovou investici vedli Emergence Capital Partners, zapojili se také předchozí investoři Battery Ventures a Hillcrest Management. Lotame vede v pozici CEO veterán z Advertising.com Andy Monfried, se kterým si můžete prohlédnout rozhovor na Wallstripu. Převzato z blogu BuzzMag.
 

Autor článku