Hlavní navigace

Logitech nabírá svěží vítr. Větší slovo bude mít design

Martin Tábor

Světoznámý švýcarský výrobce počítačových periferií nabírá nový dech v honbě za zákazníky. Na světě je nová značka "Logi", nové logo a také plán více se zaměřit na módní design svých produktů.

Sdílet

Logitech je švýcarská firma založená roku 1981, která je dnes známa prakticky po celém světě. U nás je to také synonymum pro pro obvykle dražší počítačové periferie z rodiny klávesnic, myší, webkamer, reproduktorů, sluchátek a různého herního příslušenství. Podobně je tomu kdekoli jinde ve světě.

Nová vizuální identita Logitechu

Manažeři se nyní odhodlali udělat možná nejradikálnější krok v poměrně konzervativní třicetileté historii značky. Výrazně se mění logo, které je nově jednodušší a sází především na typografii, avšak ruku v ruce s tím jde i nová filozofie pro vývoj produktů.

<p>&#160;</p>

Vlevo staré a vpravo nové logo značky

Logitech se chce více zaměřit na design, a tak se chystají nové řady periferií, u nichž budou mít designéři možná i hlavní slovo. Tato skupina výrobků se bude chlubit také novou značkou Logi. Jak prezentuje i výše přiložené video, aktuálním „tahákem“ bude pestrá barevnost. Naopak produkty „konzervativnějšího“ vzezření a herní příslušenství si zřejmě ponechá mateřskou značku. Novinky by se měly brzy objevit na webu společnosti, ale do obchodů asi zamíří až příští rok.

Zdroj: logitech.com

Autor článku

Něco jsme propásli?

Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
Velice děkujeme za Vaše podněty