Hlavní navigace

Logitech nabírá svěží vítr. Větší slovo bude mít design

Světoznámý švýcarský výrobce počítačových periferií nabírá nový dech v honbě za zákazníky. Na světě je nová značka "Logi", nové logo a také plán více se zaměřit na módní design svých produktů.
Martin Tábor 12. 7. 2015

Sdílet

Logitech je švýcarská firma založená roku 1981, která je dnes známa prakticky po celém světě. U nás je to také synonymum pro pro obvykle dražší počítačové periferie z rodiny klávesnic, myší, webkamer, reproduktorů, sluchátek a různého herního příslušenství. Podobně je tomu kdekoli jinde ve světě.

Nová vizuální identita Logitechu

Manažeři se nyní odhodlali udělat možná nejradikálnější krok v poměrně konzervativní třicetileté historii značky. Výrazně se mění logo, které je nově jednodušší a sází především na typografii, avšak ruku v ruce s tím jde i nová filozofie pro vývoj produktů.

Vlevo staré a vpravo nové logo značky

Logitech se chce více zaměřit na design, a tak se chystají nové řady periferií, u nichž budou mít designéři možná i hlavní slovo. Tato skupina výrobků se bude chlubit také novou značkou Logi. Jak prezentuje i výše přiložené video, aktuálním „tahákem“ bude pestrá barevnost. Naopak produkty „konzervativnějšího“ vzezření a herní příslušenství si zřejmě ponechá mateřskou značku. Novinky by se měly brzy objevit na webu společnosti, ale do obchodů asi zamíří až příští rok.

Zdroj: logitech.com

Autor článku

Něco jsme propásli?

Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
Velice děkujeme za Vaše podněty