LinkedIn vstoupil do televize.

Obří světová síť pro manažery a obří mediální dům, spojení, o kterém se bude ještě dlouho mluvit. LinkedIn a CNBC. Vstup společnosti CNBC do LinkedInu znamená radikální převrat.
8. 9. 2008

Sdílet

Alespoň v Americe už vědí, že internet a televize může fungovat společně, aniž z toho bolí hlava jako v případě televize Nova a jejich pokusu o portál. CNBC připravilo nejen unikátní koncept, ale taky plány do budoucna. Na všemožných stránkách ovládaných CNBC, budete moci přímo linkovat svoje kontakty, anebo přidat ty profíky, o něž projevíte zájem. První vlaštovkou, teoreticky deklarovanou a prakticky vykonanou, byl průzkum mezi uživateli LinkedInu, propagovaný na NBC. Otázka se týkala strachu o ztrátu zaměstnání v návaznosti na klesající dolar. Celých 47% dotázaných podobné obavy má! Celý výzkum můžete nalézt ZDE



Co dalšího?


Smlouva mezi LinkedIn a CNBC útočí hlavně na Facebook. Zatímco LinkedIn používají převážně manažeři, zaměstnanci a další odborní pracovníci, Facebook cílí na všechny, kteří mají internet. Od dětí po šéfy korporací. Zřejmě i proto dochází na straně prvně jmenovaného subjektu k výrazným investicím. V červenci se dohodla obchodní spolupráce s NY Times, v červnu byl navýšen kapitál o celých $53 milionů. Už vloni došlo ke konglomerátu s magazínem BusinessWeek. Všechny osoby, zmíněné v textech a používající LinkedIn, můžete snadno a rychle přidat do svého portfolia kontaktů.