LinkedIn mění design po vzoru Facebooku

Profesní sociální síť LinkedIn přišla aktuálně s více změnami, mezi které patří např. i nová podoba hlavní stránky. Ta se svým designem více přiblíží layoutu sociálních sítí jako Facebook či Google+.
Martin Tábor 23. 7. 2012

Sdílet

Carolina Gaffneyová, produktová manažerka LinkedIn, sdělila, že současné změny designu a přidání několika nových funkcí je jen začátek větší transformace služby LinkedIn, která by měla proběhnout do konce tohoto roku. Důraz je kladen především na větší praktičnost a efektivitu používání stránek, jež tak svým uživatelům mají přinést v rámci hlavní stránky více informací, a to zároveň s ohledem na co největší přehlednost. Novinkou má být např. možnost přidávání komentářů k obsahu a informačním kanálům, přičemž právě tato funkce může nabídnout další informace o jednotlivých uživatelích.

Nový design LinkedIn

Nový vzhled by se měl všem uživatelům aktivovat postupně během několika dnů či týdnů a od toho původního se liší dnes často zmiňovanou lepší přehledností. Ta by měla vyplinout z jiného rozložení prvků a z celkového zjednodušení šablony. Má dojít i k ulehčení komunikace prostřednictvím hodnocení komentářů a jednoduššího zasílání zpráv. Úplnou novinkou je položka „sdílení a aktualizace“, která se nachází v horní části stránky. Zde se budou uživatelům zobrazovat doporučená témata či zprávy, které by jim mohly přijít zajímavé.

Profesionální sociální síť LinkedIn se zaměřuje na lidi, kteří chtějí prezentovat své odborné schopnosti a zvýšit tak šance na své „objevení“ pracovním trhem. V Česku se v poslední době její význam čím dál zvyšuje a nejeden personální manažer již začíná pátrat po kvalifikovaných zaměstnancích právě ve vodách internetu. V globále překročila sociální síť LinkedIn na začátku roku 2011 hranici 100 milionů registrovaných uživatelů.

Zdroj: mashable.com

Autor článku