Facebook, Twitter nebo Badoo zná většina uživatelů internetu, přinejmenším lidé tuší, co se pod pojmem sociální síť ukrývá. LinkedIn je ale velmi specifická sociální síť, která se zaměřuje na zcela jinou komunitu. LinkedIn lze charakterizovat jako profesionální sociální síť, kde se setkávají profesionálové a diskutují o svých pracovních zájmech. I když je zaměření uživatelů víceoborové, největší zastoupení zde mají zaměstnanci IT společností. Také firmy si mohou na LinkedIn zřizovat vlastní profily. Vznikají tak vazby nejen mezi uživateli, ale také mezi firmami a lidmi.
Sociální síť LinkedIn nyní pokořila další milník, když dosáhla již 100 milionů uživatelů. Když si uvědomíme, že cílem sítě není hraní her, výměna fotografií nebo bezduché chatování, tak je toto číslo opravdu impozantní. Uživatelé si sice na LinkedIn také budují vlastní profil, ale zcela za jiným účelem, než jsou osobní vztahy. Na síti mohou navázat pracovní kontakty nebo získat novou zajímavou pracovní nabídku. LinkedIn funguje ve více než 200 zemích světa, a v některých lokalitách zažívá nebývalý růst. Například v Mexiku vzrostl počet uživatelů za poslední kalendářní rok o závratných 428 procent.
Zdroj: DT