Lepší nakupování přes Google už i v ČR

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Google loni spustil novou iniciativu pro zlepšení podmínek on-line nákupů v USA. Akce zaznamenala okamžitý úspěch, a tak nyní přicházejí nové komerční "Nákupy Google" i do dalších zemí, a to včetně České republiky.
Martin Tábor 30. 1. 2013

Sdílet

Google spustil v ČR tzv. komerční model služby Google Nákupy, který se již dříve osvědčil např. právě ve Spojených státech. Od novinky si slibuje především zlepšení výsledků vyhledávání, a to po stránce větší aktuálnosti dat i většího množství dostupných informací o daném produktu. Inzerenti tak budou moci vkládat výrobky, ke kterým připojí podrobný technický popis, fotografie a definují mnoho dalších parametrů, které uživateli posléze umožní nalézt skutečně relevantní výsledky vzhledem tomu, co opravdu požaduje.

Ilustrační obrázek

Klíčové funkce reklamy s produktovými informacemi zahrnují:

  • Kvalifikovanější návštěvnost:
    Jakožto obchodník můžete zvýšit kvalitu své reklamy tím, že produktové informace zahrnete přímo do své reklamy a umožníte tak zákazníkům se rozhodovat na základě přesných informací.
  • Širší zásah:
    V jednu chvíli se může zobrazit více než jedna Reklama s produktovými informacemi a pokud je to relevantní, může se s ní zobrazit i běžná textová reklama. To znamená, že během jednoho uživatelského dotazu můžete potenciálního zákazníka zasáhnout hned dvakrát.
  • Efektivnější kliknutí:
    Mnoho inzerentů zaznamenává podstatně vyšší míru prokliku s Reklamami s produktovými informacemi ve srovnání s klasickými reklamními texty v Nákupech Google. V některých případech mají inzerenti až dvojnásobně či trojnásobně vyšší míru prokliku.

Je tak možné, že za krátký čas se stane Google vážnou konkurencí pro úzce specializované české servery, které budoucí zákazníci často používají jako první zdroj informací pro porovnání cen apod.

Zdroj: blogspot.com

Autor článku