Ray Muzyka, šéf BioWare, v dubnu tohoto roku prohlásil, že nás čeká zcela nový systém přechodů mezi jednotlivými lokacemi. Podle něj to byla právě jedna ze zpětných vazeb, kterou dostali od svých fanoušků a na kterou reagovali pro zlepšení hry. Mělo se údajně jednat o něco, co urychlí čas načítání a stane se součástí herního zážitku.
Čekali jste něco unikátního tedy? Tak na to zapomeňte.
Thomas R. Roy z BioWare totiž prohlásil:
„Výtahy jsme do Mass Effectu 1 daly, aby nebyl hráč rušen nudným načítáním obrazovky. Nicméně s tím přišlo mnoho stížností, takže jsme se nakonec vrátili ke klasickému loading screenu a k cinematickým filmečkům. Stále máme v Mass Effectu 2 výtahy, ale nemusíte v nich čekat. Místo toho to střihneme do cut scény.“
„Pokusli jsme to ale tentokrát udělat zajímavějším díky přidáním nejrůnějších vizuálů a informací.“
„Víme, že výtahové povídání si mezi postavami mělo své vtipné momenty, ale doufáme, že si lidé tenhle nový systém více užijí.“
Zdroj: Kotaku.com