Kompletní redesign Myspace. Může pomoci?

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Myspace je specifická sociální síť, o které je však v poslední době slyšet čím dál méně. Cílí především na hudební a filmové fanoušky a aktuální redesign je tedy pokusem o přilákání nových uživatelů, kteří se stále více zaměřují na Facebook.
Martin Tábor 17. 1. 2013

Sdílet

Komunitní sociální síť Myspace vznikla v roce 2003 a za deset let své existence již několikrát změnila majitele. V současné době patří internetový projekt se sloganem „A place for friends“ společnosti Specific Media, která jej cca před dvěma lety koupila za 35 miliónů dolarů. Původně měla služba fungovat jako dnes běžná sociální síť s tím, že se majitelé  navíc snažili přilákat známé hvězdy hudebního průmyslu, jež by následně přilákaly zase danou zájmovou skupinu uživatelů. To se na začátku i poměrně dařilo, avšak síti Myspace později skřížil cestu především Facebook či Twitter.

Nový web sítě Myspace.com

Dnes tedy sociální síť Myspace bojuje v konkurenci projektů jako Facebook, Google+ a dalších v podstatě o své holé přežití, čehož se vlastníci aktuálně pokusili dosáhnout i radikální změnou designu služby. Na první pohled je zřejmé, že skutečně nezůstal „kámen na kameni“ a subjektivně lze říci, že omlazení webovým stránkám skutečně velmi pomohlo. Design je původní a nesnaží se kopírovat své konkurenty, což může řadu uživatelů větších sítí minimálně přímět k tomu, aby o Myspace uvažovali jako o zajímavé alternativě. Připočteme-li některé bonusové mediální funkce, má minoritní síť rozhodně i dnes stále co nabídnout.

Zdroj: thenextweb.com

Autor článku