I když jsou obě technologie svým designem i pojetím někde úplně jinde, vyšly téměř současně a především se perou o stejnou cílovou skupinu uživatelů. Move od Sony má v tomhle trochu náskok. Kromě nehráčů a účastníků párty totiž cílí i na hardcore hráče, pro které přichystal například Move edici Resident Evilu 5 a Heavy Rainu.
V obou hrách Move sice působí jako páté kolo u vozu, je to ale od Sony jasný signál, že to jde a ani hardcore komunita nebude o Move ochuzena. Možná i proto (a díky měsíčnímu náskoku) zatím Move na Kinectem jasně vede.
Sony v tiskové zprávě informovala, že se celosvětově prodalo už 4,1 milionu kusů nové ovládací periferie s barevnou bambulí na konci.
Microsoft dnes ráno oznámil, že Kinect je na tom také velmi dobře a už se prodalo přes 3 miliony kusů. Následně se ovšem Microsoft s omluvou opravil na 2,5 milionu kusů.
Co to, nehledě na výsledek bitvy Kinect vs Move, znamená pro hráče? Na obzoru je zřejmě velké množství rodinných a party her.
Zdroj: www.kotaku.com