Kinect, ovládací periferii složenou z několika kamer, Microsoft nazývá herní revolucí. Ostatně jako každý výrobce nové, netradiční metody ovládání.
Jak ukázal balík launchových her, revoluce ve hrách se zatím nekoná. Alespoň ne v „opravdových“ hrách, které s hříčkami pro příležitostné hráče nemají mnoho společného.
Sony i Nintendo už předvedly, že jejich pohybové ovládání se dá použít i v normálních hrách. Teď je na Microsoftu dokázat, že trajdáním před obrazovkou se dají hry opravdu ovládat.
Podle šéfa Brtiské pobočky herní divize Microsoftu Steva McGilla se titulů pro hardcore hráče dočkáme už v roce 2011. V rozhovoru zmínil „adventury a hororové hry“.
I když Call of Duty si s Kinectem (na rozdíl od Move) nikdy nezahrajete, hororová adventura už zní mnohem lépe. Snad se Kinectu povede příjemně hráče překvapit.
Zdroj: www.vg247.com