Halo: Reach byla jednou z nejočekávanějších her roku a kolem jejího launche se konalo malé přednákupní šílenství, které známe spíš u produktů od Applu. Její úspěch na Xbox Live v prvním týdnu hraní tak není nic neočekávaného.
Jedné hře se ale povedl opravdu husarský kousek a to porazit Halo: Reach na Xbox Live v prvním týdnu, tedy období, kdy hru online hrají téměř všichni, kdo si jí pořídili.
Jak možná tušíte, o korunu nové Halo připravil nesmrtelný Modern Warfare 2, který i po několika měsících nepřestává být populární. Porážka Halo: Reach na jeho domácí půdě je jen dalším důkazem, že Activision našel správný recept, jak hru dostat k nejširším hráčským masám a co víc, u hry je také udržet.
Statistiky ze stránek Bungie:
- Odehrálo se 70 milionů her
- Nahrály se 2 miliony souborů přes systém File Shares
- Hráči ve hře strávili dohromady 5901 let
- Hráči ve hře vydělali 165 miliard kreditů
- Odehrálo se 20 milionů Daily challenges
Zdroj: www.bungie.net