Jen za první týden hráči v Halo: Reach strávili 5901 let

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Bungie na svém webu zveřejnilo velmi zajímavé statistiky prvního týdne Halo: Reach. Přesto, že je úspěch hry fantastický, po přepočítání všech čísel musel šéf vývoje Xbox Live, Major Nelson, posunout Reach na druhé místo.
Jiří Škrampal 26. 9. 2010

Sdílet

Halo: Reach byla jednou z nejočekávanějších her roku a kolem jejího launche se konalo malé přednákupní šílenství, které známe spíš u produktů od Applu. Její úspěch na Xbox Live v prvním týdnu hraní tak není nic neočekávaného.

Jedné hře se ale povedl opravdu husarský kousek a to porazit Halo: Reach na Xbox Live v prvním týdnu, tedy období, kdy hru online hrají téměř všichni, kdo si jí pořídili.
Jak možná tušíte, o korunu nové Halo připravil nesmrtelný Modern Warfare 2, který i po několika měsících nepřestává být populární. Porážka Halo: Reach na jeho domácí půdě je jen dalším důkazem, že Activision našel správný recept, jak hru dostat k nejširším hráčským masám a co víc, u hry je také udržet.

Statistiky ze stránek Bungie:
 

  • Odehrálo se 70 milionů her
  • Nahrály se 2 miliony souborů přes systém File Shares
  • Hráči ve hře strávili dohromady 5901 let
  • Hráči ve hře vydělali 165 miliard kreditů
  • Odehrálo se 20 milionů Daily challenges

Zdroj: www.bungie.net

Autor článku