Je ContextWeb další generací kontextové reklamy?

Kontextová reklama, jakkoli je především v podobě Google AdWords vynášena do výšin pro nízké náklady, snadné cílení nebo měřitelnost výsledků, má kromě toho, že není úplně nejvhodnější na brandingové kampaně, svoje limity.
Pavel Neuman 23. 8. 2008

Sdílet

Jedním z limitů kontextové reklamy jsou právě klíčová slova, na kterých je tento model postaven. Dát dohromady tu správnou sadu slov dá nějakou práci. Živnostník se s tím popere sám, firmy jsou nuceny do svých procesů přidat další článek, ať už je to v podobě SEO/SEM agentury, dalšího zaměstnace nebo jinak.

Určitou ukázkou kam kontextová reklama možná směřuje, by mohl být startup ContextWeb se svojí sítí <a href=„http://exchange.contextweb.com/“ mce_href=„http://exchange­.contextweb.com/“>ADSDAQ. Vhodná klíčová slova za marketéry vybírá samotný algoritmus služby ADSDAQ Exchange. Tyto slova jsou potom k inzerátů přiřazovány v reálném čase. Zdroj: <a mce_href=„http://www.bizre­port.com/2008/08/contextweb_ta­kes_contextual_advertisin­g_to_the_next_generati.html“ href=„http://www.bizrepor­t.com/2008/08/contextweb_ta­kes_contextual_advertisin­g_to_the_next_generati.html“>Biz­Report

Autor článku