In-game reklamy na nás útočí

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Reklamy ve hrách jsou už zaběhnutá věc, a jak se zdá, budou zřejmě ještě zaběhnutější. Množství společností podepsalo nové smlouvy, a tak se máme co těšit na dávku marketingové masáže.

Sdílet

Stuido Massive, které patří pod hlavičku Microsoftu podepsalo smlouvu s některými velkými vydavateli jako je například Electronic Arts, Activision, THQ nebo Blizzard Entertainment. Můžeme se tak na našich počítačích a Xboxech těšit na množství reklam. O které hry se pravděpodobně bude jednat?

Za Activision je to DJ Hero, Band Hero, Guitar Hero 5 a DLC k Transformers: Revenge of the Fallen. Electronic Arts si na nás chystá reklamy v Madden NFL 10 a Need for

Speed Shift. THQ pak v UFC 2009 Undisputed. Co se týče Blizzardu, tak svítí bilboardy by v Diablu by vypadaly dost podivně, takže se reklama bude týkat hlavně online hraní přes stránku Battle.net.

Vydavatelé spolupracují s Massive jenom na reklamách pro Xbox a PC, takže jiné platformy budou ušetřeny. Některé hry, které jsou součástí smlouvy, už byly vydány, ale nových reklam se dočkáme stejně.

JJ Richards z Massive prohlásil o in-game reklamách, že jsou mnohem více účinné a mnohem méně rušivé než třeba televizní reklamy. No, nevíme, jaký na to máte názor vy?
 

Autor článku