Akci zvanou Feeding America spustil Microsoft krátce po oficiálním vypuštění Internet Explorer 8. Její premisa je samozřejmě velmi chvályhodná: společnost se za každý dokončený download Internet Exploreru 8 rozhodla darovat 1,15 dolaru na jídlo pro potřebné Američany. Na příslušných webových stránkách se hlásá, že Microsoft rozdá stravu na 206 místech celým 25 milionům Američanů. Pochopitelně jde ale o jiný druh reklamní činnosti, která akorát vzbuzuje určité sympatie.
Zajímavé je ale něco jiného. Microsoft původně akci omezil do 8. srpna a jedním milionem dolarů, který padne na dary. Jenže se přihodilo, že datum prodloužil na neurčito, zatímco finanční částku nenavýšil. To asi znamená, že Internet Explorer 8 nenaplnil původní odhady stažení. Nyní navíc Microsoft přišel s rozšířením celé kampaně, kdy nabízí zdvojnásobení darovaného příspěvku tehdy, když uživatel přejde z Internet Exploreru 6 na Internet Explorer 8.
Zdroj: TomsHardware