„Ve hře to není nikdy reálné morální rozhodnutí, protože s ním pak nemusíte dál žít. V našich hrách děláme věci tak, aby vás nutily lépe se chovat, spolupracovat, zkrátka vzájemně ovlivňovat hru, ale nemyslím, že se jedná o morální rozhodnutí,“ řekl Faliszek.
„Nemyslím, že by vás hra donutila dělat morální rozhodnutí. Hra vám umožní být zlý, dělat špatné věci. V Grand Theft Auto můžete jezdit kolem dokola a přejíždět lidi, ale hádejte co – v reálném životě to nedělám.“
„Takže když se bavíme o dělání morálních rozhodnutí ve hře, tak mi to přijde prostě divné. Nemyslím si, že jde o morální rozhodnutí, která mám na mysli. Ve hrách je něco jiného – spíš jako strategické rozhodnutí – rozhodnutí, které platí pro svět uvnitř. Ono morální platí pro svět venku, a to zkrátka ve hrách nevidím.“