Google se pochlubil, že udělal určité změny na své homepage, která patří k těm nejznámějším na internetu. A to nejen proto, že Google je jakousi vyhledávací osou celého internetu, ale také proto, že se hlavní stránka příliš nemění a je naprosto jednoduchá. Změny se vždy velice pečlivě plánují a procházejí mohutnou testovací skupinou. Do hry tady vstupují takové faktory jako psychologie.
A co se změnilo tentokrát? Vlastně jen velikost rámečku pro zadávání vyhledávaných slov. O něco se také zvětšil font tlačítek pod vyhledávacím polem.
„Ačkoliv je to velmi jednoduchá myšlenka a malá změna, jsme z toho nadšeni,“ prohlásila členka vedení Google Marissa Mayer ve svém blogu. Změny jsou každopádně takřka nepatrné, avšak uživatelé by se měli dočkat kýženého efektu – aby vyhledávaný text byl v poli co možná nejviditelnější. Na rozdíl se můžete podívat v porovnání.
Na české mutaci Google se změny zatím neprojevily, ale dá se očekávat, že i ta v horizontu dní najede na nový design.
Zdroj: PCW