GRIN založili ve Stockholmu dva bartři Bo a Ulf Anderssonovi roku 1997. Jejich první hra z roku 2001 byla Ballistics, což byla zároveň i první pixel-shaderovaná hra vůbec. V roce 2006 a 2007 vydali pro Ubisoft Tom Clancy´s Ghost Recon: Advanced Warfighter a jeho druhý díl. Posledními tituly bylo Wanted: Weapons of Fate, který na hru podle filmu nebyl zvlášť tragický, a Terminator Salvation.
Podle oficiálního vyjádření bratří Anderssonovců, příliš mnoho vydavatelů oddalovalo platby. Bratři si tak už jen povzdechli nad "nevydaným mistrovským dílem, které nemohli dokončit"a rozloučili se na svých stránkách.
Dobrá zpráva je, že někteří bývalí zaměstnanci GRINu založili nové studio jménem Outbreak Studios. To by se mělo zaměřit především na stahnutelné hry pro Xbox Live Arcade, PlayStation Network, iPhone a podobně. Outbreak založil Peter Bjorklund, což byl hlavní programátor v GRINu.