Již nějakou dobu se spekuluje o tom, že Microsoft přejmenuje svůj internetový vyhledávač. Jednoduše proto, že s Microsoft Live Search evidentně dosáhl maxima a dál už vlak nejede. Leda tak zpátky, což se ukazuje na nejnovějším, pro Microsoft velmi ztrátovém, průzkumu. Nový název a image by vyhledávací službě zřejmě prospěly, ale je otázkou, zda je vůbec možné začít významněji náskok dominantního Google stahovat. Ten si totiž za poslední měsíce opět zlepšil pozici a je jedním ze šťastlivců těchto problematických dob.
Čísla získaná společností ComScore, která se zabývá internetovými analýzami, hovoří naprosto jasně. V listopadu si Google přivlastnil 63,5% všech internetových otázek a vyhledávání ve Spojených státech amerických. To je solidní nárůst o 0,4% oproti říjnu. Yahoo si připsalo 20,4% a Microsoft Live Search jen 8,3%, to znamená ztrátu 0,1%, respektive 0,2%. Stále se přitom spekuluje o možném koupení Yahoo ze strany Microsoftu. Ten už má zájem ale jen o vyhledávací část koncernu, za kterou je ochoten zaplatit kolem 20 miliard dolarů.