Google vstoupil na obrazovky českých televizí

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Internetový vyhledávač Google vstoupil na obrazovky českých televizí v podobě klasické reklamy. Tento formát přitom Google začal využívat teprve relativně nedávno. V Česku chce dobýt pozici jedničky na trhu.
David Sillmen 25. 8. 2010

Sdílet

Internetový vyhledávač Google poměrně nečekaně spustil reklamní kampaň na českých televizních obrazovkách. Jedná se o obdobu jeho zahraničních televizních spotů s heslem „život je hledání“. Google přitom tento „zastaralý“ reklamní formát začal používat teprve nedávno. Do té doby se spoléhal na rafinovanější způsoby reklamy, především pak tu virální. Opíral se také o svou sílu, která nabalovala další a další uživatele.

Také Google ale nejspíš zjistil, že k určité skupině lidí se dostane nejlépe přes televizní obrazovky. V České republice navíc stále není jedničkou jako ve většině ostatních zemí. Možná i díky tomu je česká pobočka Google velice aktivní a Češi si tak mohou řady lokalizovaných služeb užívat dříve než jiné země v regionu. Spolu s televizní reklamou jde o očividnou snahu Google na našem trhu povýšit.

Zdroj: vlastní

Autor článku