Zcela přepracovaný vzhled stránek sociální sítě Google Plus má i zkušeným uživatelům přinést mnohem jednodušší správu a využívání funkcí této služby. Dalším z důvodů pro zavedení zcela nového rozvržení je dle samotné společnosti i snaha odlišit službu od největší konkurence v podobě již „zaběhlého“ Facebooku a přilákat nové uživatele, kteří by nové a zcela jiné rozhraní mohli preferovat. Jednou z hlavních změn je nový koncept vertikálního navigačního panelu, který zabírá levou část obrazovky. Celý layout tak bere v potaz širokoúhlou geometrii většiny dnešních diplejů.
Nový vzhled Google+
Larry Page, nejvýše postavený šéf Googlu, se ze sociální sítě Google+ zároveň rozhodl učinit místo, které bude jakýmsi středem veškerých webových služeb jmenované společnosti a bude je nejrůznějšimi způsoby propojovat. Za devět měsíců fungování sociální síť Googlu přilákala již 170 milionů uživatelů, což však na 845 milionů registrovaných profilů Facebooku zdaleka nemá. Dalším problémem je pro Google udržení již stávajících uživatelů vzhledem k faktu, že počáteční nadšení z nové sítě může začít upadat a mnozí uživatelé, kteří např. využívají i Facebook a mají zde i více známých, můžou časem Google+ přestat aktivně užívat. Proti tomuto potenciálnímu vývoji se tak internetová společnost snaží stále ze všech sil bojovat.
Zdroj: neowin.net