Nejmladší internetový prohlížeč Google Chrome má další trumf v rukávu. Z jeho design dokumentu vyplývá, že bude do budoucna podporovat nejrůznější rozšíření, které by měly fungovat podobně jako velmi oblíbené add-ony pro Firefox. Ostatně, nedávno jsme informovali o jejich velkém úspěchu – celkem jich bylo staženo již přes miliardu. Evidentně tak mají co nabídnout. V případe Google Chrome zřejmě budou hodně podobné a pokryjí oblíbené parkety jako je vylepšení navigace, rychlejší download, přidání nových formátů a obsahů či práci se záložkami. Vyloučeny samozřejmě nejsou ani novinky – stále je co vymýšlet.
Hodně překvapivě jsou jmenovány také add-ony, které vyblokují reklamní bannery. Ty jsou velmi populární u uživatelů, ale pro provozovatele internetových stránek mají likvidační charakter. Navíc je podivné, když se něco podobného objevuje v design dokumentu Google, jehož příjmy jsou na reklamě postaveny. Každopádně, add-ony budou šířeny přes jednu centralizovanou službu, která obsáhne také „blacklist“, na němž se ocitnou škodlivá rozšíření. Prohlížeč by je pak měl automaticky deaktivovat v případě, že už byla nainstalována.