Gearbox mohl dělat na Blade Runnerovi

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Gearbox, který teď zazářil především s nedávno vyšlým Boderlands, se přiznal, že jejich studio mohlo pracovat na herní podobě slavného Blade Runnera. Nakonec se ale rozhodlo, že do toho nepůjde. Proč?
Alžběta Trojanová 18. 11. 2009

Sdílet

Blade Runner, film velmi volně inspirovaný knihou P.K. Dicka, se dočkal svého zpracování v roce 1982. Herní adaptace pak vznikly přesně dvě. Jedna o tři roky později, tedy v roce 1985 a druhá vyšla v roce 1997 jako akční adventura. Randy Pitchford, který rád hovoří s novináři o nejrůznějších věcech (mimo jiné o Valve a jeho nekalých praktikách), se přiznal, že měli možnost koupit práva na další zpracování herní verze Blade Runnera. Nakonec si to ale rozmysleli.

„Jeden z mých společníků, Brian Martel, měl Blade Runnera na seznamu. Snažili jsme se to získat a mohli jsme to i mít, ale nakonec to selhalo po obchodní stránce. Způsob, kterým jsme totiž chtěli hru udělat, by vyšel na 25 milionů dolarů. Když jsme si to ale rozpočítali, přišli jsme na to, že není šance, aby se nám tahle investice vrátila.“

„Není to jenom 25 milionů na vývoj, ale dalších 10 – 15 riskujete v rámci vydavatelského procesu, dalších 10 – 15 musíte dát na marketing, takže jsme si říkali, že prostě není šance na tom vydělat. Je to ale velká škoda.“

Zdroj: 1up.com
 

Autor článku