Ve francouzském televizním a rozhlasovém vysílání se nesmí nadále objevovat jména největších sociálních sítí. Rozhodla o tom francouszká Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, když označila uvádění názvů těchto služeb za skrytou reklamu, která je dle francouzské legislativy zakázána. Zmínit je je možné pouze za předpokladu, že s konkrétní službou přímo souvisí daná reportáž.
Webové stránky služeb
V posledních letech se stalo trenden využívání sociálních sítích mnohými médii a v nemalé míře třeba právě televizními společnostmi pro potřeby jednotlivých pořadů. Rozhodnutí, jež vstoupilo v platnost na konci května, může tuto metodu interakce s diváky přivést do vážných problémů, jelikož se podle francouzských úřadů právě za tímto jednáním skrývá nedovolené ovlivňování veřejnosti ve smyslu skryté reklamy, a nová vyhláška tak tuto praxi v podstatě znemožňuje.
Zdroj: cbsnews.com