Foursquare jako jeden z dalších fenoménů moderního internetu dosáhlo tří milionů uživatelů. Jeden milion jí přibyl za méně než dva měsíce, když dvoumiliónovou hranici oznámila v červenci.
Tento úspěch se objevuje paradoxně v době, kdy Foursquare nemá příliš dobré vyhlídky do budoucna. Facebook se totiž rozhodl spustit funkci zvanou Places, která podobně jako Foursquare umožní uživatelům sdílet místa, kde se aktuálně nacházejí a na jejich základě rozvíjet socializaci.
Na druhé straně by ale Facebook mohl tento koncept zpropagovat natolik, že by to zvedlo popularitu i do této doby vůdčí služby v tomto segmentu. Foursquare byla spuštěna teprve v březnu 2009. Za pouhý rok se dostala na první milion uživatelů. Za další tři měsíce na dva miliony.
Pro srovnání: dnes megaúspěšnému Twitteru trvalo dva roky, než překročil hranici dvou milionů uživatelů. Dnes jich má přes 100 milionů.
Zdroj: PCW