Mark Zuckerberg představil novou strategii Facebooku, pokud jde o sdílení internetového obsahu a propojení sociální sítě se stránkami poskytovatelů nejrůznějších internetových služeb, nejčastěji však článků, videí a obrázků.
Nové pluginy mají za cíl zvýšit důležitost Facebooku na internetu a zároveň ho učinit všudypřítomným. Facebook by tak měl zakořenit mnohem hlouběji do stránek poskytovatelů třetích stran, než tomu bylo dosud.
Tato nová platforma má zjevně slušný úspěch, protože už při svém startu se mohla opřít o třicet silných partnerů, jako je jsou například televizní kanály na internetu Sky či LoveFilm.
Uživatel Facebooku musí být zalogován na svém účtu (na dotyčné stránce), aby mohl novou platformu využívat. Uživatelé Facebooku pak dostanou možnost kliknout na tlačítko „to se mi líbí“ u jednotlivých článků, videí, obrázků či hudby. Výsledkem bude mimo jiné sdílení s přáteli.
Objevovat se budou také nová „pop-up“ okna, která by přátele navzájem měla informovat o tom, na co se kdo dívá či čte na nejrůznějších stránkách.
Mělo by to ale fungovat i obráceně. Facebook bude poskytovat informace o oblibě určitého obsahu danému webu, který pak pro určité uživatele bude moct tvořit individualizovanou nabídku. Ano, celé to vlastně opět směřuje k tomu, jak co nejlépe prodat reklamu.
Zdroj: Telegraph