Sdílení je na Facebooku už v podstatě pasé. Sociální síť se tuto funkci rozhodla dále nerozvíjet a nahradila ji rozšířenou funkčností tlačítka „To se mi líbí“: Mnozí uživatelé totiž měli zmatek v tom, co kterým tlačítkem vlastně způsobí. „To se mi líbí“ dosud znamenalo pouze malý odkaz na profilu, který mnohdy přešel bez povšimnutí přátel. Pro opravdu viditelný odkaz s nadpisem, částí textu a obrázkem bylo třeba sdílet.
Nyní už tomu tak není a tlačítko „To se mi libí“ obsah na profilu propaguje stejně jako předtím sdílení. Na jedné straně to znamená, že odkaz už jen tak někdo nepřehlédne, na té druhé zase, že uživatelé, kteří znali rozdíl mezi oběma funkcemi, budou obezřetnější ve využívání sjednoceného tlačítka, protože budou vědět, že odkaz bude velmi nápadný. Půjde ale zřejmě jen o malé množství uživatelů. Změna celkově nahraje poskytovatelům internetového obsahu. Nejrůznější média budou na Facebooku vidět mnohem více než dosud.
Zdroj: Mashable