Ikona služby Facebook je globálně jistě známa velmi dobře a jejím charakteristickým znakem je „malé“ písmeno „f“ na modrém pozadí. Grafici této ikoně momentálně dopřáli mírný facelifting, který ji ještě o něco zjednodušuje a odstraňuje světlou linku v její spodní části, přičemž známé „f“ (s mírně odlišným řezem fontu) je již v rámci tmavší modré plochy jediným dalším prvkem. Grafika loga ta plně ladí s dotykovým prostředím Windows 8 a RT.
Nové (vlevo) a původní logo Facebooku
To však rozhodně není jediná změna a mnohem větších úprav se dočkaly především ikony dalších služeb a funkcí, což je přehledně patrné na blogu Toma Waddingtona. Dříve velmi nesourodé obrázky mají nyní všechny stejný základ – jedná se o čtverce s modrým pozadím a příslušnou bílou ikonkou uprostřed.
Modernizovaný vzhled profilů
Možná o něco důležitější novinkou je však redesign profilů Timeline, který je asi největší za poslední dva roky. Poměrně nelogické dělení událostí do levého a pravého sloupce bylo nahrazeno rozložením, které sice stále půlí stránku na dva sloupce, avšak každý z nich má již svůj vlastní význam. Levý již nadále obsahuje základní informace o uživateli a pro veškeré aktivity a novinky je vyhrazen pouze prostor napravo. Po stránce ergonomie a přehlednosti je toto uspořádání pro návštěvníky profilu jistě lepší a umožňuej rychlejší orientaci.
Zdroj: fb.com