Stále více společností v internetovém byznyse přemýšlí nad emisí svých akcií na akciových trzích. To je případ Facebooku nebo služby Groupon. Na zvýšení hodnoty Facebooku se podepsala řada faktorů. Jednak je sociální síť stále velmi úspěšná a nesetkává se s nějakým zásadním odlivem uživatelů. Po zavedení nových služeb, jako je například e-mailové centrum navíc řada uživatelů přibyla. Hlavním faktorem je ale zvýšený zájem investorů a také tržby za rok 2010.
Kompletní zpráva o hospodaření ještě není hotova, ale odhaduje se, že za prvních deset měsíců roku 2010 činily tržby Facebooku přes 1,2 miliardy dolarů, což činí zhruba 355 milionů dolarů v čistém zisku. Při přepočtu na koruny se tak dostáváme k tržbám přes 20 miliard korun a k zisku převyšujícímu hranici 7 miliard korun. Jde ale pouze o odhady, skutečnost může být i mnohem vyšší. Facebooku se daří a na jeho úspěchu jsou navázány další společnosti, které se díky Facebooku přeměnily z garážových firem na přední světové hráče. Příkladem může být společnost Zynga, která se zabývá vývojem internetových her v rámci Facebooku.
Zdroj: PCMag