Facebook koupil Friendfeed.com

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Facebook stále roste a upevňuje svou pozici největší sociální sítě. A jelikož nechce o svůj růst přijít musí investovat do nových technologií. To potvrzuje nákupem sociální sítě FriendFeed, která mu jich nabízí mnoho.
Lukáš Voříšek 11. 8. 2009

Sdílet

Největší sociální síť Facebook dnes oznámila nákup nadějného projektu FriendFeed.com.  Facebook tím získá zajímavé technologie a odborníky, kteří se podíleli např. na projektu  Google maps, Gmail a další. Cena zůstává utajena.

Čím se projekt FriendFeed zabývá?

Pomocí FrendFeedu rychle zjistíte co se děje a co právě dělají vaši přátele na různých účtech jako je Facebook, Twitter, Flickr, Picasa a kolem padesáti dalších. Jedná se o takové centrum, kde máte dění na všech účtech pohromadě, což vám ušetří spoustu času.

Úvodní stránka serveru FriendFeed.com je tvořena k maximální přehlednosti.

„Facebook a FriendFeed mají společnou vizi ", dát lidem nástroje, pomocí kterých by mohli sdílet  informace a spojit se s přáteli,“ říká Bret Taylor – zakladatel  společnosti FriendFeed. „Nemůžeme se dočkat, až se připojíme k týmu a přineseme mnoho inovací , které jsme vyvinuli pro uživatele  Facebook a FriendFeed“, to dělá 250 milionů uživatelů po celém světě!

FriendFeed.com v nejbližší době nečekají žádné velké změny, dlouhodobé plány jsou spíše v duchu vytváření dalších služeb pro Facebook. Facebook zaznamenává raketový vzestup a proto se není čemu divit, že se k takovému kroku odhodlal.

Nákup FriendFeedu je z hlediska technologií výborná věc a tak se jistě můžeme těšit na zajímavé změny.

Autor článku