Dle posledních informací se zdá, že sociální síť Facebook experimentuje se zvyšováním počtu zobrazovaných reklam. Z oficiálních informací na stránkách Help Centra vyplývá, že maximální počet explicitně zobrazených reklam na stránku by měl v současné době činit šest položek (dostupné pouze v anglické verzi nápovědy). Podle zahraničních serverů se však v poslední době někteří uživatelé začali setkávat i s vyšším počtem, což nasvědčuje tomu, že Facebook testuje další úroveň.
Facebook.com
Otázkou zůstává, kde je optimální míra, která zaručí co nejvyšší výnosy a zároveň ještě neodradí uživatele. Zmíněná čísla se týkají sloupečku tématicky zaměřených reklamních bannerů po pravé straně uživatelského rozhraní. Zajímavostí je, že aktuální změny mohou pravděpodobně rovněž souviset s plánovaným vstupem na burzu, který firmu Facebook čeká již příští týden. Snahou manažerů je tak pochopitelně docílení co nejvyšších zisků. Další možností, jak dostat k uživatelům větší množství efektivní reklamy, je její lepší začleňování do kontextu. Uvidíme, co nás tak v budoucích týdnech a měsících čeká.
Zdroj: insidefacebook.com