Hlavní navigace

Facebook - kolik reklamy nás čeká?

Facebook začal některým uživatelům zobrazovat až sedm reklam na jedné stránce současně. Děje se tak pravděpodobně v rámci dlouhodobějšího trendu, jelikož před necelými dvěma měsíci bylo toto číslo zvýšeno z pěti na šest.
Martin Tábor 30. 1. 2012

Sdílet

Dle posledních informací se zdá, že sociální síť Facebook experimentuje se zvyšováním počtu zobrazovaných reklam. Z oficiálních informací na stránkách Help Centra vyplývá, že maximální počet explicitně zobrazených reklam na stránku by měl v současné době činit šest položek (dostupné pouze v anglické verzi nápovědy). Podle zahraničních serverů se však v poslední době někteří uživatelé začali setkávat i s vyšším počtem, což nasvědčuje tomu, že Facebook testuje další úroveň.

Facebook.com

Otázkou zůstává, kde je optimální míra, která zaručí co nejvyšší výnosy a zároveň ještě neodradí uživatele. Zmíněná čísla se týkají sloupečku tématicky zaměřených reklamních bannerů po pravé straně uživatelského rozhraní. Zajímavostí je, že aktuální změny mohou pravděpodobně rovněž souviset s plánovaným vstupem na burzu, který firmu Facebook čeká již příští týden. Snahou manažerů je tak pochopitelně docílení co nejvyšších zisků. Další možností, jak dostat k uživatelům větší množství efektivní reklamy, je její lepší začleňování do kontextu. Uvidíme, co nás tak v budoucích týdnech a měsících čeká.

Zdroj: insidefacebook.com

Autor článku

Něco jsme propásli?

Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
Velice děkujeme za Vaše podněty