Síť Facebook se stala během pouhých dvou let naprostou a bezkonkurenční jedničkou v oblasti sociálních sítí. To, že jej využívá téměř každý desátý člověk na planetě, pak hovoří za vše. Zvláště, když si uvědomíme, kolik lidí na světě nemá počítač, přístup na internet a žije v podmínkách, kde na podobné sociální sítě není ani pomyšlení. V civilizovaném světě pak bude tento poměr ještě mnohem vyšší. Tak jako tak mohou další sociální projekty Facebooku závidět. Z obchodního hlediska to tedy byl vynikající tah a zdroje příjmů u reklam jdou do obrovských částek.
Při této příležitosti vyhlásili provozovatelé Facebooku malou soutěž, kdy uživatelé mohou sestavit krátký text, který popisuje, jak se k Facebooku dostali. Odeslání svého příspěvku mohou provést na této webové stránce. Na své vyjádření ale mohou využít pouze 420 znaků. Pokud je vložený příběh zajímavý, pak dostane více hodnocení "Libí se mi" a posunuje se tak nahoru v pořadí kandidátů. Facebook chce touto iniciativou dokázat, že stovky milionů uživatelů nejsou jen prázdné číselné hodnoty bez obsahu, ale že jde o konkrétní lidi s konkrétními příběhy. Jak se tato akce ujme, ukáže až čas.
Zdroj: Mashable