Hlavní navigace

Facebook chtěl neblokovatelné reklamy. Adblock Plus snad problém rozlouskl

Facebook vymyslel a zprovoznil nový způsob vkládání reklam do stránky. Cílem bylo, aby prohlížeče ani různé doplňky nebyly sto reklamní obsah rozpoznat a následně odstranit. Adblock Plus však našel řešení během několika hodin.
Martin Tábor 18. 8. 2016

Sdílet

Adblock Plus je jedno z nejoblíbenějších rozšíření dostupné takřka pro všechny prohlížeče. Snaží se lidem ulevit od všudypřítomné a stále bobtnající webové reklamy, která je stále okázalejší, zákeřnější a někdy dokáže s přehledem vyluxovat FUP limit dříve, než se vůbec stihne načíst samotný obsah. Oblíbenost Adblock Plus pak vychází ještě z dalšího faktu – komunita stojící za doplňkem je technicky velmi schopná a schopný je i jejich produkt. Pravdou je, že právě z reklam mnoho webových stránek žije a jejich provoz je financován právě a jen tímto způsobem.

Co je doplněk Adblock Plus

Nechtějí-li čtenáři tedy sami platit, je reklama něčím, co by měli (třeba na zpravodajských serverech či blozích) strpět. Výdělečná strategie Facebooku je mnohem složitější, nicméně i on zobrazuje běžné reklamy – často individuálně cílené dle zájmů uživatele. Tváří se jako standardní příspěvky na Timeline.

Adblock Plus – multiplatformní rozšíření
 

FB se nyní pochlubil, že pozměnil i zdrojový kód a antireklamní utility už nemají propagační obsah jak identifikovat. Adblock Plus je tak nejspíš jediný doplněk, který reklamy na FB dokáže alespoň v určité míře už opět odstranit. Válka však rozhodně nekončí.

Zdroj: adblockplus.org

Autor článku

Něco jsme propásli?

Dejte nám vědět. Upozornit redakci Stahuj
Velice děkujeme za Vaše podněty