Facebook bude poskytovat partnerům telefonní čísla a adresy

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Ačkoliv se kolem toho v poslední době rozpoutala velká a do značné míry negativní debata, Facebook je rozhodnut splnit svůj původní záměr a poskytovat reklamním partnerům telefonní čísla i adresy uživatelů.
David Sillmen 2. 3. 2011

Sdílet

Přestože se záměr sociální sítě Facebook poskytovat další osobní údaje uživatelů, zejména pak telefonní čísla a adresy, reklamním partnerům a tvůrcům aplikací setkal s velkou mírou kritiky a skončil vysvětlováním americkým zákonodárcům, Facebook je přesvědčen o správnosti této cesty.

Stále tak trvá záměr tuto funkcionalitu v dohledné době implementovat. Partneři Facebook tak budou mít přístup i k velmi osobním údajům uživatelů. Stále však nikoliv automaticky – aplikace třetích stran využívajících těchto údajů budou vyžadovat svolení uživatele, ostatně jako se to děje i dosud. Další možností je dané údaje vůbec nevyplňovat.

Facebook se pochopitelně snaží monetizovat své největší bohatství, kterým jsou uživatelské profily. Dlouho se mluvilo o reklamě a aplikacích na míru, k čemuž jsou pochopitelně taková data nutná.

Zdroj: PCW

Autor článku