Zdálo by se, že by se těžko našel někdo povolanější ve vylepšování současných trendů stříleček z pohledu první osoby, než vývojářská společnost, která tento populární žánr vytvořila. Konkurence je dnes ale velká a tak si Tim Willits připravil krátkou řeč o tom, proč bude zážitek z Rage opravdu jedinečný.
Za prvé, už žádné stereotypní procházení koridorů, kde budete jen tupě a stále stejně střílet nabíhající protivníky (i když v Modern Warfare to funguje dobře). Rage bude variabilní a kromě samotného střílení, které bude hrát samozřejmě prim, v Rage na každém rohu najdete nějaké to offroadové závodění nebo souboje v autech.
Také se nemusíte bát, že by vás hra ubila stereotypním prostředím. Nejedná se prý o FPS tak, jak je známe, ale jak Willits hru nazývá prostě "Fisrt Person Game", má jít tedy minimálně o malou revoluci v žánru.
Na rozdíl od klasických FPS dostanete v Rage velkou volnost a budete v něm přijímat questy od NPC, podobně jako v RPG.
Ze záběrů hra vypadá, jako mix Bioshocku, Borderlands a Motorstormu, ve fantastické grafice. Podbízí se být k něčemu tak ambicioznímu skeptický. Tohle je ovšem id Software a tak nezbývá než se nadšeně těšit na simultánní vydání pro PS3, Xbox 360 a PC příští rok. Verze pro Mac prý také zatím není úplně ze hry.
Zdroj: www.gametrailers.com