E3 a prezentace Rage

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Tim Willits z id Softwaru předvádí a vysvětluje, proč bude Rage opravdu fenomenální a neopakovatelný zážitek, pro všechny milovníky first person akcí. Žánr FPS přeci jen vymysleli oni.
Jiří Škrampal 21. 6. 2010

Sdílet

Zdálo by se, že by se těžko našel někdo povolanější ve vylepšování současných trendů stříleček z pohledu první osoby, než vývojářská společnost, která tento populární žánr vytvořila. Konkurence je dnes ale velká a tak si Tim Willits připravil krátkou řeč o tom, proč bude zážitek z Rage opravdu jedinečný.

 

 

Za prvé, už žádné stereotypní procházení koridorů, kde budete jen tupě a stále stejně střílet nabíhající protivníky (i když v Modern Warfare to funguje dobře). Rage bude variabilní a kromě samotného střílení, které bude hrát samozřejmě prim, v Rage na každém rohu najdete nějaké to offroadové závodění nebo souboje v autech.

Také se nemusíte bát, že by vás hra ubila stereotypním prostředím. Nejedná se prý o FPS tak, jak je známe, ale jak Willits hru nazývá prostě "Fisrt Person Game", má jít tedy minimálně o malou revoluci v žánru.

Na rozdíl od klasických FPS dostanete v Rage velkou volnost a budete v něm přijímat questy od NPC, podobně jako v RPG.

 

 

Ze záběrů hra vypadá, jako mix Bioshocku, Borderlands a Motorstormu, ve fantastické grafice. Podbízí se být k něčemu tak ambicioznímu skeptický. Tohle je ovšem id Software a tak nezbývá než se nadšeně těšit na simultánní vydání pro PS3, Xbox 360 a PC příští rok. Verze pro Mac prý také zatím není úplně ze hry.

Zdroj: www.gametrailers.com
 

Autor článku