Ačkoliv mnozí slevovému a hromadnému nakupování předpovídají po rychlém boomu stejně rychlý pád do zapomnění, nezdá se, že by se tak stalo v krátko či střednědobé perspektivě. Naopak do slevového byznysu nastupuje stále větší množství hráčů. Naposled se k tomu rozhoupal Microsoft se svým internetovým vyhledávačem Bing.
Microsoft však nejde cestou vlastního slevového serveru, nýbrž ve spolupráci s agregátorem The Dealmap chce nabízet slevy ostatních poskytovatelů, jako je Groupon, Living Social a Restaurant.com.
Slevy se zdají být velmi lukrativní i pro velké firmy. Poté, co Google neuspěl s akvizicí Grouponu, se chystá spustit vlastní službu, kterou momentálně testuje. Zatímco Bing s českým trhem příliš nepočítá, Google by svou slevovou službu mohl upravit pro potřeby českého trhu. Slevy chce poskytovat také Yahoo.
Zdroj: PCW