Do slevového byznysu nastoupil také Microsoft

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Co se ještě nedávno zdálo jako výhodné podnikání pro menší firmy, se dnes těší přízni největších gigantů. Jak Google, tak nyní Microsoft se vrhly do slevového prodeje. Byznys zřejmě dále poroste.
David Sillmen 4. 3. 2011

Sdílet

Ačkoliv mnozí slevovému a hromadnému nakupování předpovídají po rychlém boomu stejně rychlý pád do zapomnění, nezdá se, že by se tak stalo v krátko či střednědobé perspektivě. Naopak do slevového byznysu nastupuje stále větší množství hráčů. Naposled se k tomu rozhoupal Microsoft se svým internetovým vyhledávačem Bing.

Microsoft však nejde cestou vlastního slevového serveru, nýbrž ve spolupráci s agregátorem The Dealmap chce nabízet slevy ostatních poskytovatelů, jako je Groupon, Living Social a Restaurant.com.

Slevy se zdají být velmi lukrativní i pro velké firmy. Poté, co Google neuspěl s akvizicí Grouponu, se chystá spustit vlastní službu, kterou momentálně testuje. Zatímco Bing s českým trhem příliš nepočítá, Google by svou slevovou službu mohl upravit pro potřeby českého trhu. Slevy chce poskytovat také Yahoo.

Zdroj: PCW

Autor článku