„Vždycky vidíme ta celková čísla, jako třeba kolik peněz vydělal GameStop prodejem použitých her za rok, ale neznáme žádné specifikace,“ prohlásil v interview. „Osobně nevím, kolik se prodalo našich použitých her, za dobu, co jsem ve Valve od Half Life 1. Neznám ani srovnání PC a Xboxu, takže myslím, že je tu velké množství informací, které chybí.. Stejně tak pirátství. Myslím, že dost lidí vyhledává pirátství, když hra nedosáhne jejich očekávání. Může a nemusí to být část problému, taky to může a nemusí být celý problém.“
„Nutno ale uznat, že hráči mají dobrý vztah ke hrám, které mají rádi. Takže, když děláte svojí práci, vytvoříte dobrou hru, a zároveň máte vysokou úroveň služeb v době jejího vydání i poté, hádám, že jste méně ohrožen pirátstvím, protože lidé chtějí plnou, legální verzi se všemi updaty.“
„Myslím, že je tu šance omezit pirátství a prodej použitých her pomocí vyššího standardu. A také bych řekl, že jsme toho právě svědky. Myšlenka na nabízení kvalitního servisu i po vydání hry je stále více a více v módě.“