Microsoft se se svým internetovým vyhledávačem Bing snaží zaujmout co možná nejširší paletou služeb. Jednou z těch nových a nejdůležitějších je takzvaný Visual Search, tedy vyhledávání pomocí obrázků. Jistě znáte ten pocit, kdy sice víte, co hledáte, ale už nevíte, jak se to jmenuje nebo pod jakým heslem byste to mohli najít. V takovém případě se můžou hodit právě obrázky. Bing vám z určité oblasti vyjede řady obrázků, z nichž můžete vybírat. Je možné následně filtrovat a dostat se tak ke kýženému výsledku vyhledávání.
Hodí se to například při nakupování elektroniky či jiných specifických věciček. Nebo v případě, že vyhledáváte určitého sportovce. Bing vám například vyjede všechny hráče kanadsko-americké hokejové ligy NHL, které pak lze seřadit podle výdělků či jiných faktorů. Služba funguje na bázi Silverlight a její obsah je generován z několika zdrojů, mezi nimiž nechybí ani MSN. Microsoft tak dobře využívá děr na trhu, které zanechal Google, a přestože vyhledávání nerevolucionalizuje, jde o zajímavou přidanou hodnotu. Zatím však nikoliv v české mutaci Bingu, která zaostává i v jiných ohledech.
Zdroj: Mashable