Bing se snažil přiživit na japonském zemětřesení

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Microsoft se musel omluvit za to, že jeho zaměstnanci zneužili tragické zemětřesení v Japonsku k marketingu pro Bing. Celá věc vypadala nevinně, ale nakonec vyvolala velkou vlnu nevole.
David Sillmen 15. 3. 2011

Sdílet

Využití sociálních sítí je dobré tehdy, když jste si jisti tím, že to nikoho nepobouří nebo alespoň ne tak, aby to vyvolalo negativní emoce. Japonské zemětřesení patří mezi jasné příklady, se kterými by se mělo zacházet velmi opatrně.

 

Microsoft to zřejmě nepochopil a rozhodl se na Twitter účet prohlížeče Bing umístit zprávu s tím, že kdo tuto zprávu bude sdílet, pomůže tak darovat jeden dolar právě na sbírku pro zmírnění následků japonské katastrofy. Ačkoliv to na první pohled působí nevinně a někomu snad i sympaticky, zejména ve Spojených státech amerických se zvedla vlna kritiky. Společnost prý měla dát peníze rovnou, pokud chce a ne čekat na to, až lidé budou linkovat jejich zprávu spojenou s propagací Bingu.

Microsoft to nakonec pochopil a poměrně rychle se za akci na Twitteru omluvil. Daroval prý rovnou 100.000 dolarů.

Zdroj: PCW

 

Autor článku