Využití sociálních sítí je dobré tehdy, když jste si jisti tím, že to nikoho nepobouří nebo alespoň ne tak, aby to vyvolalo negativní emoce. Japonské zemětřesení patří mezi jasné příklady, se kterými by se mělo zacházet velmi opatrně.
Microsoft to zřejmě nepochopil a rozhodl se na Twitter účet prohlížeče Bing umístit zprávu s tím, že kdo tuto zprávu bude sdílet, pomůže tak darovat jeden dolar právě na sbírku pro zmírnění následků japonské katastrofy. Ačkoliv to na první pohled působí nevinně a někomu snad i sympaticky, zejména ve Spojených státech amerických se zvedla vlna kritiky. Společnost prý měla dát peníze rovnou, pokud chce a ne čekat na to, až lidé budou linkovat jejich zprávu spojenou s propagací Bingu.
Microsoft to nakonec pochopil a poměrně rychle se za akci na Twitteru omluvil. Daroval prý rovnou 100.000 dolarů.
Zdroj: PCW