Bing se rozšiřuje o zábavní obsah

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Microsoft rozšířil svůj internetový vyhledávač Bing o velké množství multimediálního obsahu. Přepracovaný vyhledávač prezentovala společnost na konferenci v Los Angeles. Chce tak více konkurovat Google.
David Sillmen 24. 6. 2010

Sdílet

Společnost Microsoft odprezentovala novou verzi internetového vyhledávače Bing, která toho umí zase o něco více než ta předchozí. Prezentace jasně napověděla, že se Microsoft tentokrát soustředil na zábavní obsah, jako jsou seriály, hudba nebo hry. Podle zástupců společnosti je každý měsíc zaregistrováno zhruba 1,5 miliardy dotazů po multimediálním obsahu. S integrací těchto prvků přímo do vyhledávání pak Bing může proti lépe uspět proti Google, kterého se mu stále nedaří výrazněji stíhat.

Aktuálně je přímo v Bingu možné najít na pět milionů hudebních skladeb, které jsou licencovány přes vlastní přehrávač Zune. Celou řadu skladeb je možné si na uživatele jednou kompletně přehrát, u zbylých najdete aspoň zhruba třicetisekundové úrovky. Skrz linky je pak uživatel naveden na stránky Amazon či iTunes, kde si hudbu může zakoupit. Do vyhledávání byly integrovány také některé jednodušší hry a zhruba 20.000 kusů videoobsahu. Tyto prvky jsou ale v plné podobě dostupné pouze v americké verzi Bingu.

Microsoft tímto způsobem možná reaguje na množící se skazky o vlastní hudební službě Google, který údajně už sehnal podporu největších hudebních vydavatelství.

Zdroj: PCGH

Autor článku