Když se před několika dny objevily informace o prvním a druhém útoku na webhostingové servery společnosti Banan, řada internetových komentátorů dostala vodu na svůj mlýn a pustili se do horlivé diskuse o bezpečnosti této služby. Třetí útok se odehrál dnes v noci, kdy uživatelé služby Banan dostali opět e-mailem informaci o mizerné bezpečnosti služby Banan. Dále e-mail obsahoval velmi detailní informace o zákazníkovi, tedy o uživatelích samých. V zásadě se tedy opakuje situace z poloviny ledna.
Banan rozeslal následně omluvný e-mail, kde vysvětluje, že s útoky již nemůže technicky nic dělat, neboť kvůli ukradené databáze klientů může odesílatel těchto zpráv odesílat podobné texty opakovaně. Dle informací od webhostingové společnosti provádí společnost veškeré právní kroky k dopadení pachatele. Kompletní vyjádření společnosti Banan se můžete dočíst v této zprávě. Je poněkud smutné, že ke ztrátě databáze zákazníků vůbec došlo. Dále je nešťastné, že omluvné e-maily chodí s datem 1.1.1970, což ukazuje, že Banan má s profesionalitou problémy nejen v oblasti bezpečnosti, ale také v oblasti komunikace se zákazníky.