Apple prodělal globální výpadek služeb

<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
Zákazníci firmy Apple, kteří používají k přihlašování Apple ID, v pátek zaznamenali rozsáhlý výpadek serverů společnosti. Na jeho základě nebylo možné přihlášení do služeb typu iTunes či iCloud.
Martin Tábor 16. 12. 2011

Sdílet

Problém se projevil při zadávání přihlašovacích údajů, když server odmítal uznat správně zadané údaje jako platné. Při rychlém pohledu na obsah Twitteru a další blogovací sítě je zřejmé, že problém s příhlášením k síťovým službám společnosti Apple byl velmi rozsáhlý a dotkl se široké skupiny uživatelů po celém světě. Chyba se projevila v časných ranních hodinách a znemožnila přístup ke cloudové synchronizační službě iCloud a celému obsahu iTunes.

Přihlášení k iTunes Store

Uživatelé, kteří se v inkriminovaný čas pokoušeli přihlásit ke svému účtu, dostali pouze krátkou zprávu v podobě: „The Apple ID you entered couldn't be found or your password was incorrect. Please try again.“ Tedy informaci, která na klidu rozhodně příliš nepřidá a žádným způsobem neosvětlila povahu vzniklého problému. Na stránce, která informuje o stavu služeb, se v průběhu dne záznam vzniklého nedopatření již objevil a v současné době by opět měly být všechny služby Applu plně v provozu.

Zdroj: huffingtonpost.co.uk

Autor článku