Internetový magazín The Huffington Post je bezesporu vlivným médiem, ovšem jak známo – neplacené noviny na internetu příliš nevydělávají, a to ani ve Spojených státech amerických, kde Huffington Post vychází. Teprve v loňském roce se po pětileté existenci dostal do černých čísel. Výdělky však nebyly nijak vysoké. Proto překvapilo, když společnost AOL internetový magazín koupilo za 315 milionů dolarů. Již loni koupilo AOL populární blog TechCrunch.
AOL se zároveň s akvizicí rozhodlo založit dceřinnou společnost Huffington Post Media Group, kterou povede zakladatelka serveru Arianna Huffingtonová. Do této odnože budou převelena veškerá onlinová média AOL – Techcrunch, Engadget, Moviefone, Mapquest, Black Voices, Popeater, AOL Music, AOL Latino, Autoblog, Patch a Stylelist.
Nová strategie AOL počítá s internetovým zásahem většiny Američanů. Buduje se tu tak jakási „obsahová farma“. Momentálně dosáhne AOL na 117 milionů Američanů a na 270 milionů čtenářů po celém světě.
Zdroj: PCGH