Společnost Cowen Group provedla průzkum, kde vyšlo najevo, že nejméně důležitým faktorem, kterým se řídí zákazník při koupi hry jsou výsledky recenzí. Podle analytika Douga Creutze hráči stále nejvíce dají především na síle toho, co se o které hře šeptá, tedy slovy otřelých markeťáků dávají přednost takzvanému word of mouth.
„Věříme, že celková hodnocení mohou poukázat na to, zda je hra kvalitní nebo ne a jak se bude pravděpodobně prezentovat, ale neříká to nic o tom, jestli bude titul nakonec úspěšný nebo se stane propadákem.“
„Chtěli jsme tohle ukázat, protože stále zůstávají zvěsti, že se vývojáři snaží nejrůznějšími způsoby ovlivnit herní recenzenty, aby dali jejich hrám, co nejvyšší možná hodnocení. Věříme, že vydavatelé mají lepší způsoby jak trávit čas u procesu vývoje než je doprošování se lepších výsledků v recenzích.“
Zdroj: vg247.com