Program má pro vás vysokou užitnou hodnotu v oblasti správy dokumentů společnosti. Obsahuje moduly korespondence, vzory, organizátor, kontakty, archiv, administrátor, správu dat. Všechny moduly obsahují další podprogramy. Používáním programu se vám nikdy nestane, že nějaký dokument nebudete moci najít, vše je uloženo v šifrované databázi na jednom místě. Vytvářené dokumenty jsou šifrované, čímž je vyloučené zneužití nepovolanou osobou.
Samozřejmostí je mazání, vkládání, exportování, skenování, odesílání e-mailů, kopírování, převádění dokumentů mezi pracovišti, sledování historických změn záznamu, zálohování a obnova dat, obnova smazaných dokumentů a nastavování přístupových práv. Součástí systému je také např. modul organizátor, kde můžete tvořit vlastní poznámky s možností zadání termínu pro upozornění nastavené lhůty nebo přidělovat úlohy i dalším kolegům a sledovat jejich průběh a také pořizovat zvukové poznámky.
Psaní dokumentů usnadňují moduly vzorů, které jsou rozděleny do tří oblastí.
První z nich jsou vzory smluv, dodávané spolu s programem.
Druhou možností je vytvoření databáze vlastních vzorů.
Třetí a poslední možností je generování vzorů z již vytvořených a uložených dokumentů v databázi.
K vytváření dokumentu můžete i nadále používat oblíbený program Microsoft Word a přímo z něj ukládat soubory do databáze. K záznamům je možno přikládat jakékoli soubory, i prostřednictvím skeneru. Přehledně a rychle lze filtrovat vybrané údaje. Program nabízí kompletní seznam poštovních směrovacích čísel a adresář institucí státní správy (soudy, finanční a živnostenské úřady, atd.). Modul archivace umožňuje splnit zákonnou povinnost o archivaci dokumentu firmy. Použitá technologie SQL server zaručuje vysokou spolehlivost práce v síťovém prostředí.